انواع مانیتور پراید

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه پراید

پراید خودرویی است که تولید آن در کره جنوبی آغاز شد. از سال 1372  شرکت سایپا تولید خودروی پراید را در مدل‌های DM و FS و همچنین مدل سدان را که در کره جنوبی تولید می شد را آغاز کرد. پراید نخست توسط کمپانی فورد و سپس توسط کمپانی کیا ساخته شده‌است. البته نام خودروی تولیدی پراید نبوده و تفاوت‌های اساسی ای نیز دارند.

بیشتر از ۲۰ سال است که پراید در مدل‌های مختلف در ایران تولید می شود. پراید بعد از پیکان از قدیمی‌ترین خودروهای بازار ایران است که هنوز تولید آن ادامه دارد. شرکت سایپا با ایجاد زنجیره‌ای از قطعه سازان فنی در گروه سایپا و با حمایت از قطعه سازان بخش خصوصی سعی در ساخت داخل نمودن خودروی پراید نمود و آن را با نام‌های نسیم (پراید هاچ بک)، صبا (پراید سدان) و سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۴۱ و وانت پراید (سایپا ۱۵۱) در ایران عرضه کرد.

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور فابریک پراید و انواع دی وی دی فابریک پراید را با برند وستر به بازار عرضه می کند.

 

دی وی دی فابریک تیبا

 

 

مانیتور فابریک تیبا و دی وی دی فابریک تیبا برند وستر دارای ویژگیهایی شامل مانیتور 7 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHzو ... است که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از لینک مانیتور فابریک پراید وستر دیدن فرمایید.

 

دی وی دی فابریک 111

 

مانیتور فابریک پراید 111 و دی وی دی فابریک 111 برند وستر دارای امکاناتی چون مانیتور 7 اینچ، قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون، پشتیبانی از دوربین جلو و عقب و ... است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک پراید وستر مراجعه کنید.

 

دی وی دی فابریک 131

 

پنل ال سی دی TFT ، مانیتور 7 اینچ و تاچ اسکرین منحصر به فرد G+G حرارتی با قابلیت دریافت چند تماس در لحظه از امکانات ویژه دی وی دی فابریک پراید 131 و مانیتور فابریک پراید 131 برند وستر می باشد. شما کاربر عزیز می توانید با مراجعه از لینک مانیتور فابریک پراید با امکانات ویژه این مانیتور آشنا شوید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید