انواع مانیتور میتسوبیشی

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه میتسوبیشی

در دنیای امروز بدون هیچ تردیدی می توانیم کمپانی میتسوبیشی را به عنوان یکی از بهترین خودروسازان در سطح بین المللی نام ببریم. این شرکت ژاپنی نخستین بار در سال 1870 میلادی توسط ایوازاکی یاتارو تاسیس شد. امروزه این شرکت بزرگ ژاپنی به تولید بیش از 7 مدل از انواع خودروها در سطح بین المللی در کلاس‌های گوناگون مشغول است و سهم خوبی را از بازارهای فروش بزرگ جهان در اختیار دارد. همچنین، سهام میتسوبیشی در چندین بازار بورس مهم در آسیا، اروپا و آمریکا عرضه می‌شود و ارزش این برند در تمامی شاخه‌ها در حال حاضر بیش از 50 میلیارد دلار اعلام شده است.خودروهای این شرکت شهرت جهانی دارندو لنسر، پاجرو و گالانت از دیگر خودروهای این کمپانی بیشتر در بین مردم شناخته شده اند.

 

نمایندگی میتسوبیشی در ایران

 

آرین موتور، به عنوان نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز، در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1389 در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی گروه تجاری میتسوبیشی موتورز و پس از مذاکرات به‌عمل‌آمده به‌منظور واردات خودروهای سواری، شرکت آرین موتور پویا (سهامی خاص) با بهره‌گیری از منابع مالی لازم، نیروهای متخصص و استفاده از رویکردهای نوین مدیریتی نسبت به اخذ نمایندگی رسمی شرکت میتسوبیشی موتورز در سال ۱۳۹۰ اقدام نمود و به‌تبع آن زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های فروش و خدمات پس از فروش به‌منظور استفاده مشتری ایرانی از فنّاوری، امنیت و رفاه خودروهای این برند تجاری معتبر ژاپنی باسابقه درخشان در ایران در مرحله اول ایجاد گردید و بومی‌سازی این فنّاوری جز چشم‌انداز فعالیت‌های شرکت در آینده قرار گرفت.

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور میتسوبیشی را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور میتسوبیشی و انواع دی وی دی فابریک میتسوبیشی را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور میتسوبیشی برند وستر

 

دی وی دی فابریک میتسوبیشی پاجرو2007

مانیتور فابریک میتسوبیشی پاجرو2007 دارای ویژگیهایی چون مانیتور 7 اینچ، پردازشگر 4 هسته ای1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک میتسوبیشی مراجعه کنید.

 

دی وی دی فابریک میتسوبیشی پاجرو2007 فول تاچ اسکرین

مانیتور 9 اینچ، قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلوزیون و پشتیبانی از دوربین جلو و عقب از امکانات منحصربه فرد مانیتور فابریک میتسوبیشی پاجرو2007 فول تاچ اسکرین به شمار می رود. شما کاربر عزیز می توانید با مراجعه به لینک مانیتور فابریک میتسوبیشی از امکانات ویژه دی وی دی فابریک میتسوبیشی پاجرو2007 فول تاچ اسکرین برند وستر آشنا شوید.

 

انواع مانیتور میتسوبیشی برند اسمارتک

 

دی وی دی فابریک میتسوبیشی پاجرو2007

 

مانیتور فابریک میتسوبیشی پاجرو2007 دارای ویژگیهایی چون مانیتور 7 اینچ، پردازشگر 4 هسته ای 1.6GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از لینک دی وی دی فابریک میتسوبیشی دیدن فرمایید.

 

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید