انواع مانیتور بنز

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه بنز

کمپانی مرسدس بنز یک از مشهورترین برندهای خودروسازی دنیا است که در زمینه تولید خودروهای لوکس و لاکچری، شهرتی جهانی دارد. کارخانه مرکزی شرکت مرسدس بنز در شهر اشتوتگارت آلمان قرار دارد. این شرکت در دهه ی 1950 میلادی به پرفروش ترین برند خودرو در آلمان تبدیل شد. در سال 1981، کمپانی مرسدس بنز از جمله اولین کمپانی‌های خودروسازی بود که مطابق قوانین و آیین نامه‌های جدید محیط زیستی عمل‌کرد. این کمپانی برای کاهش تولید آلاینده‌ها از سیستم تبدیل کننده‌ی کاتالیستی سه مرحله‌ای در اگزوز خودروها استفاده می‌کرد. در حال حاضر، کمپانی مرسدس بنز همراه با بخش AMG توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین و مشهورترین تولید کننده‌های خودرو در آلمان و جهان تثبیت کند.

شرکت ستاره ایران نمایندگی رسمی بنز در ایران می باشد. این شرکت از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش اتومبیل های سواری مرسدس بنز در ایران آغاز کرد. بنز الگانس در بین مردم ایران از محبوبیت بسیاری برخوردار است. 

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور بنز را با برند وستر به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور بنز و انواع دی وی دی فابریک بنز به دست آورید.

 

انواع مانیتور فابریک بنز برند وستر

 

مانیتور فابریک بنز E CLASS

مانیتور فابریک بنز E CLASS دارای ویژگیهایی چون مانیتور 9 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7 GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک بنز مراجعه کنید.

 

مانیتور فابریک بنز  C CLASS

مانیتور 8 اینچ، وضوح تصویر p 1080 ، پشتیبانی از درگاه    OBDخودرو و TPMS  از طریق بلوتوث و قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون از امکانات ویژه مانیتور فابریک بنز  C CLASS برند وستر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از لینک دی وی دی فابریک بنز دیدن فرمایید.

 

مانیتور فابریک بنز C200 2010-2008 

مانیتور فابریک بنز C200 2010-2008  دارای امکاناتی ویژه ای مانند مانیتور 9 اینچ، قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون و پشتیبانی از دوربین جلو و عقب می باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک بنز برند وستر مراجعه فرمایید.

 

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید