انواع مانیتور جک تو جوی

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه جک تو جوی

جی ای اس که  امروزه به عنوان جک شناخته می شود، یک شرکت خودروسازی معتبر در کشور چین می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اتومبیل کشور چین محسوب می شود که فعالیت خود را از سال 1964 آغاز کرده است .خودرو سازان چینی معمولا مسیرهای موفقیت در بازارهای جهانی را با کمک شرکت های معتبر خودروسازی دنیا را سپری می کنند. JAC از نظر میزان تولید در سال ۲۰۱۳ در بین همه خودروسازان فعال در چین از جمله جنرال‌موتورز‌، فولکس واگن و… موفق به کسب رتبه ۲۲‌ ام شد و تیراژ حدود ۲۰۳هزار دستگاه را به ثبت رساند‌.

شرکت خودروسازی کرمان موتور در ایران مسئولیت وارد کردن و مونتاژ محصولات تولیدی جک را برعهده دارد. در چند سال اخیر شرکت کرمان خودرو این خودرو را با اتومبیل های شرکت های هیوندای – آوانته و ورنا جایگزین کرد. تنها هدف این شرکت از جایگزینی ، این بوده است که قسمتی از بازار خودروهای کوچک اسپرت را از آن خود کند . جک توجوی دارای رقبایی مثل پژو 206 – کیا ریو – و تندر 90 می باشد و هر روزه در این موضوع رقابت تلاش هنگفتی انجام می دهد .

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور جک تو جوی را با برند وستر به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور جک تو جوی و انواع دی وی دی فابریک جک تو جوی به دست آورید.

 

دی وی دی فابریک جک j5

مانیتورفابریک جک j5 دارای امکاناتی مانند مانیتور 7 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ است. دی وی دی فابریک جک j5  همچنین دارای امکانات ویژه دیگری چون قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون، پشتیبانی از دوربین جلو و عقب و حافظه جانبی (رم)  2 گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک جک تو جوی و مانیتور فابریک جک تو جوی مراجعه کنید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید