انواع مانیتور جیلی

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه جیلی

مدتهاست کمپانی جیلی چین بر سر زبان‌ها افتاده و با انجام فعالیت‌های حرفه‌ای، راه رشد را برای خود هموار ساخته است. جیلی یکی از بزرگترین خودروسازان چین است که با در اختیار داشتن سهام شرکت های بزرگی مانند ولوو و لوتوس دارای فناوری و کیفیت بسیار بالایی در محصولات خود است.

در واقع جیلی یک شرکت تولید خودرو چند ملیتی در چین است که مقر آن در هانگژو، ژجیانگ واقع شده است. در گذشته خودروهای چینی از لحاظ ایمنی، ضعف‌های بزرگی داشته‌اند اما همکاری این کمپانی با ولوو که تولیدکننده ایمن‌ترین خودروهای جهان است، باعث شده تا کیفیت ایمنی محصولات جیلی نیز بالا برود. سازمان استاندارد NCAP در گذشته یکی از محصولات جیلی را به‌دلیل دریافت صفر ستاره ایمنی، رد کرد اما حال اکثر محصولات این برند با 5 ستاره ایمنی عرضه می‌شوند.

کمپانی جیلی در بخش صادرات نیز بسیار موفق عمل کرده است. شاید بیشتر افراد تصور می کنند که جیلی تنها محصولات خود را به ایران عرضه می‌کند اما باید بدانید که علاوه بر چین، محصولات این شرکت به استرالیا، برزیل، بحرین، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، مصر، اندونزی، کویت، نپال، زلاندنو، نیجریه، عمان، پاکستان، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، سوریه، تایوان، ترکیه، اوکراین، اروگوئه و ونزوئلا عرضه می‌کند.

جیلی ابتدا توسط جلیران موتور به بازار ایران وارد شد، اما بعد از مدتی به خاطر عملکرد نه چندان قوی این شرکت، جیلی از بازار ایران خداحافظی کرد. بعد از گذشت مدت ها، خودروسازان بم به عنوان نماینده تولید محصول جیلی در ایران شناخته شد و در سال 1396 بیش از هزار دستگاه GC6 را به صورت مونتاژ داخل به بازار عرضه کرد.

اکنون آرین خودرو پارس به عنوان نماینده واردات جیلی در ایران شناخته می شود و به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ ناصح ( دارای امتیاز واردات خودروهای رنو، تویوتا و لکسوس)، قرار است که خودروهای جیلی را به بازار کشور عرضه کند.

 

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور جیلی را با برند وستر به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور جیلی و انواع دی وی دی فابریک جیلی به دست آورید.

 

دی وی دی فابریک جیلی EC7

مانیتورفابریک جیلی EC7 دارای امکاناتی مانند مانیتور 7 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ است. دی وی دی فابریک جیلی EC7 همچنین دارای امکانات ویژه دیگری چون قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون، پشتیبانی از دوربین جلو و عقب و حافظه جانبی (رم)  2 گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک جیلی و مانیتور فابریک جیلی مراجعه کنید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید