انواع مانیتور بی ام و

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

 

معرفی و تاریخچه بی ام و

شرکت پرشیا خودرو نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران است. پس از آزاد شدن واردات خودروهای خارجی به کشور این نمایندگی تحت نام موسسه نوریانی مشغول به کار شد. از اوایل سال ۱۳۸۶ این فعالیت تحت نام شرکت پرشیا خودرو ادامه پیدا کرد. هم اکنون شرکت پرشیا خودرو دارای یکی از مجهزترین نمایشگاههای فروش و تعمیرگاه در سطح خاورمیانه است.

شرکت بی ام دبلیو بدون شک یکی از مشهورترین شرکت ها در عرصه خودروسازی است که شهرتی جهانی دارد. اگرچه شهرت و آوازه بی ام دبلیو بیشتر به دلیل تولید اتومبیل های اسپرت با طراحی های خاص و زیباست که خصوصا در چند دهه اخیر وارد بازار شده اند اما این شرکت تاریخچه ای 90 ساله دارد و نمونه های اولیه خودروهای آن هنوز هم از شاهکارهای صنعتی محسوب می شوند.

شرکت ب‌اِم‌وِ در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. این شرکت مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است. در سال ۲۰۱۵ ب‌ام‌و با ۲٬۲۷۹٬۵۰۳ دستگاه وسیله نقلیه، دوازهمین تولید کننده بزرگ خودرو در جهان بود. این شرکت در حال حاضر در کشورهای آلمان،برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی ، انگستان و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید اتومبیل دارد.

شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور بی ام و را با برند وستر به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور بی ام و و انواع دی وی دی فابریک بی ام و را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور فابریک بی ام و برند وستر

 

مانیتور فابریک بی ام و X1

مانیتور فابریک بی ام وX1 دارای مانیتور فابریک 7 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک بی ام وX1 مراجعه کنید.

 

مانیتور فابریک بی ام و X3

مانیتور 8 اینچ، وضوح تصویر p 1080 ، پشتیبانی از درگاه  OBD خودرو و TPMS  از طریق بلوتوث و قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون از امکانات ویژه مانیتور فابریک بی ام و X3 برند وستر می باشد. اطلاعات بیشتر در لینک دی وی دی فابریک بی ام و X3 در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

دی وی دی فابریک بی ام و E39 ، مانیتور فابریک بی ام و E46 و مانیتور فابریک بی ام و E90 از دیگر محصولات خلیج کمپانی می باشد. با مراجعه به لینک مانیتور فابریک بی ام و با ویژگی های منحصر به فرد این مانیتور فابریک آشنا شوید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید