مانیتور سقفی خودرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دوشنبه, 15 شهریور 1400 - 0 نظر

مسلما مانیتورهای سقفی برای افرادی که به تنهایی با خودرو خود به مسافرت می روند، اصلا ضروری نمی باشد ولی اگر شما از آن دست از افرادی هستید که سفرهای خانوادگی طولانی را برنامه ریزی می کنید و می خواهید سرنشینان صندلی عقب خود را سرگرم کنید تا در طول مسیر حواس شما را از رانندگی منحرف نکنند، مانیتور سقفی بسیار مفید خواهد بود. شاید بپرسید که چرا از مانیتور هدست استفاده نکنیم؟ در اینجا پاسخ ما این است: مانیتورهای صندلی واقعاً عالی هستند، اما اگر 3 مسافر به جای دو نفر حضور داشته باشند و برای DVD بجنگند (مخصوصاً وقتی آنها فرزندان شما هستند) چه کاری باید انجام دهید. مانیتور سقفی در هنگام انتخاب خودروهایی با 7 صندلی انتخاب هوشمندانه ای است و رضایت مسافران را در پی دارد.

 

مانیتور سقفی

 

مانیتور سقفی

 مانیتور سقفی از انواع مانیتور خودرو می باشد. مانیتور سقفی همانند یک مانیتور کامل عمل می کند و امکان اتصال به مانیتور اصلی خودرو را نیز دارد و می توان آن را با سیستم صوتی و تصویری خودرو ادغام کرد. برای برخی از سرنشینان دیدن صفحه نمایش در جلوی داشبورد دشوار است؛ اما مانیتور سقفی توسط همه سرنشینان صندلی عقب قابل مشاهده است. این صفحات به صورت تاشو از سقف آویزان می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید آنها را هنگام ورود و خروج رو به بالا جمع کنید.

 مانیتور سقفی برای خودروهایی با اتاق بزرگ مانند شاسی نسبت به خودروهایی با اتاق کوچک بیشتر مناسب است. درواقع مانیتورسقفی، یک دستگاه کاملاً فشرده است و شما به راحتی می توانید هنگام جمع شدن متوجه آن شوید. اگر وسیله نقلیه کوچک داشته باشید، مانیتورهای 9-10.4 اینچی مناسب شما هستند. این مانیتورها در حال حاضر به دستگاه پخش دی وی دی داخلی مجهز هستند، بنابراین نیازی به خرید لوازم جانبی اضافی نیست. می توانید از رسانه های مختلفی استفاده کنید: دیسک ها ، درایورهای فلش و حتی کارتهای حافظه SD .

ما همچنین به شما توصیه می کنیم تا هدفون های بی سیم را تهیه کنید تا صدا باعث ناراحتی راننده نشود و مسافران بتوانند از فیلم لذت کافی ببرند. در مسیر تنها کافیست مانیتور را روشن کنید، موقعیت نمایشگر را تنظیم کنید (بیشتر مانیتورها در هر طرف حداقل 90 درجه می چرخند) ، هدفون های بی سیم را به فرزندان خود بدهید و سفر خوبی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید. اگر نمی خواهید هدفون بخرید ، می توانید از بلندگوهای داخلی یا از طریق سیستم استریو OEM ماشین خود (با استفاده از فرستنده FM جاسازی شده) صوتی را گوش دهید.

 

مانیتور سقفی خودرو

 

راهنمای خرید مانیتور خودرو

مانیتور خودرو تنها یک مانیتور ساده نیست و با توجه به نوع، کیفیت و مدل، شامل مجموعه‌ای از سخت‌افزارها (رم، پردازنده، حافظه، کارت گرافیکی و…)، خروجی‌ها و نرم‌افزارها می باشد. بدون شک انتخاب بهترین مارک مانیتور ماشین با توجه به گزینه های مختلف موجود در بازار به آسانی میسر نیست و ممکن شما را دچار سردرگمی و چالش کند.

اگر تصمیم دارید تا یک مانیتور فابریک مناسب برای خودرو خود تهیه کنید، ابتدا لازم است تا بودجه دلخواه خود را تعیین کنید و سپس دی وی دی فابریک مناسبی را از بین مارک های با کیفیت خوب مانند دو برند وستر و اسمارتک انتخاب کنید.

شرکت بزرگ و نامی خلیج کمپانی در زمینه واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری با دو برند وستر و اسمارتک فعالیت می کند و همواره تلاش دارد تا با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا – قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش رضایت مشتریان را بدست آورد.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید