معرفی انواع تویوتا در ایران

دوشنبه, 15 شهریور 1400 - 0 نظر

بهترین ماشین های تویوتا در ایران کدامند؟ تویوتا یکی از بزرگ‌ترین برندهای خودروسازی جهان است که محصولاتش به عنوان خودروهایی با کیفیت، زیبا و محکم شناخته شده اند. در ایران نیز محصولات تویوتا از محبوبیت چشمگیری برخوردار هستند و همواره اولویت اول افرادی است که به دنبال یک خودرو قوی، لوکس و با کیفیت می گردند. همواره از محصولات تویوتا به عنوان نمادی از کیفیت و قیمت مناسب یاد می شود. در ایران، شرکت ایرتویا نماینده و شریک تجاری تویوتا می باشد که وظیفه عرضه و خدمات دهی به محصولات این برند ژاپنی را بر عهده دارد. البته باید بگوییم انواع تویوتا در ایران نمونه ای از محصولات لوکس و گران قیمت محسوب می شود و هر کسی توانایی خرید آنها را ندارد. امروز در خلیج کمپانی قصد داریم تا شما را با بهترین تویوتا های موجود در ایران آشنا کنیم. ما را تا پایان همراهی کنید.

 

 

بهترین ماشین های تویوتا موجود در ایران

 

تویوتا لندکروز

بهترین ماشین تویوتا

بدون شک یکی از بهترین تویوتا های موجود در ایران تویوتا لندکروز می باشد. این خودرو از شاسی‌ بلندهای لوکس و جذاب تویوتا می باشد که به دلیل ویژگی های بارزی همچون موتور قدرتمند، ایمنی و کیفیت مناسب به یکی از برترین خودروهای تولید شده از شرکت بزرگ تویوتا تبدیل شده و تنها پولدارها توانایی خرید آن را دارند. لندکروز، بهترین ماشین تویوتا برای جاده‌های غیرشهری و آفرود شاسی‌بلند و بسیار بزرگ ساخته شد اما متأسفانه این خودرو نیز چون دیگر خودروهای لوکس خارجی در سال 2013 قربانی قوانین عجیب واردات شد و مدلهای پیشرفته تر نتوانستند وارد بازار خودروی ایران شوند. تویوتا لندکروز مدل 2013، آخرین مدل از تویوتا لندکروز به صورت انبوه در کشور شماره‌گذاری شده است. قیمت یک دستگاه تویوتا لندکروز مدل ۲۰08 تا ۲۰۱3 حدود 5 تا 6 میلیارد و 500 تومان است. جدیدترین مدل های تویوتا لندکروز از امکانات ایمنی و آپشن های منحصرفردی مانند کروز کنترل هوشمند، پیشگیری از برخورد، کنترل ثبات خودرو، سیستم ضد قفل ترمز، نوربالای خودکار، تشخیص عابر پیاده، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، تکنولوژی توقف هوشمند، تشخیص نقطه کور و هشدار دنده عقب برخوردار است.

 

تویوتا کمری

 

انواع تویوتا در ایران

تویوتا کمری در لیست بهترین ماشین های تویوتا موجود در ایران در رتبه دوم قرار می گیرد. چندین سال پیش تعداد زیادی از این خودرو در خیابان‌های کشورمان تردد می‌کردند که متاسفانه با افزایش قیمت شدید تمام مدل‌های تویوتا و کاهش تقاضا از سال 2016 به بعد دیگر مدلی از تویوتا کمری وارد ایران نشده است. تویوتا کمری از مدل های تویوتا در ایران با تیپ های مختلفی شامل GL ،GLX و SE به صورت شرکتی وارد بازار ایران شد. این تیپ‎ها از نظر امکانات شرایط متفاوتی داشتند. GLX را می توان از فول آپشن‎ترین مدل تویوتا کمری نام برد. این خودرو اگرچه در بازار ایران، نسبت به تویوتا کرولا از محبوبیت بیشتری برخوردار است ولی در جهان در میان سدان های تویوتا در رده دوم قرار دارد و همواره از آن به‌عنوان یک سدان سایز متوسط و اقتصادی یاد می‌شود.

 

 

تویوتا کرولا

 

بهترین ماشین های تویوتا

 

تویوتا کرولا یکی دیگر از بهترین محصولات تویوتا در ایران می باشد که سال‌های متمادی در کشور ما وجود داشته و همواره مدل‌های مختلف آن از فروش خوبی برخوردار بوده است. متأسفانه چند سالی است که دیگر به دلیل ممنوعیت واردات نسخه‌های صفر و جدید این ماشین در بازار خودرو ایران دیده نمی‌شود و فقط مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ را می‌توان در بخش کارکرده‌ها پیدا کرد. اگر چه قیمت مناسب این خودرو در جهان برای مشتریانی با بودجه نه‌چندان بالا یک گزینه عالی محسوب می شود، اما متاسفانه در ایران این گونه نیست و یک خودرو نسبتا ارزان قیمت خارجی تا بخواهد به دست مشتری داخل ایران برسد، دیگر به یک کالای لوکس و گران تبدیل شده است.

تویوتا کرولا در آخرین نسل خود، طراحی منحصر به فرد و به روز را برای سدان های تویوتا ارائه می دهد. در نگاه اول، کابین خودرو خیلی مدرن و به روز به نظر نمی رسد اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که تجهیزات کابین کار بسیار ساده ای دارند و نشستن در داخل کابین به شما راحتی زیادی می بخشد. تویوتا کرولا نه تنها در ایران بلکه سالهاست که جزو پرفروش ترین خودروها در جهان بوده است. تویوتا کرولا به دلیل سادگی در طراحی و سهولت استفاده، تمام نیازهای یک خانواده از یک ماشین خانوادگی با کیفیت را برآورده کرده است.

 

تویوتا راوفور دو دیفرانسیل

 

تویوتا های موجود در ایران

 

تویوتا راوفور که در فهرست بهترین ماشین تویوتا در ایران جای می گیرد را می توانیم به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین و کم دردسرترین کراس اورهای موجود در ایران نیز نام ببریم. زیرا این خودرو برخلاف تعداد زیادی از کراس‌اورهای جدید اروپایی و یا حتی چینی موجود در بازار که به پیشرانه‌های توربو مجهز هستند، نسبت به کیفیت بنزین چندان حساس نیست و قابلیت استفاده از بنزین معمولی ایران را دارد. تویوتا راوفور 2018 آخرین مدل این خودرو می باشد که به بازار ایران وارد شد. راوفور عمر مفید و کیفیت ساخت بالایی دارد، هزینه نگهداری آن چندان بالا نیست و از ماندگاری فنی خوبی برخوردار است. تویوتا راوفور که در زمان واردات آزاد و ورود به بازار ایران قیمتی در حدود 200 تا 300 میلیون تومان داشت، حالا به خودرویی میلیاردی در بازار تبدیل شده است.

 

 

تویوتا پرادو

 

بهترین ماشین تویوتا در ایران

 

پرادو یکی دیگر از بهترین ماشین های تویوتا در ایران است که به خصوص در بین جوانان بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. این خودرو لوکس از انواع تویوتا شاسی بلند در ایران دارای مدل های مختلفی مانند GX ،VX ،TX و TX-L می باشد که به بازار ایران نیز عرضه شده است. اگرچه ناگهان عرضه‌ی این خودرو به دلیل اعمال قوانین محدودکننده در ایران با کاهش چشمگیری روبه‌رو شد و مدل‌های جدید آن خیلی وارد بازار ایران نشد اما طرفداران این خودرو می توانند مدل‌های کم کارکرد این خودرو را در دو نمونه چهار درب و دو درب خریداری کنند. پرادو با داشتن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود توانسته مشتریان خود را در هر سن و سالی جلب کند. این ماشین لوکس به دلیل طراحی زیبا، موتور و بدنه قدرتمند و همچنین امکانات کامل کابین، انتخاب مناسبی برای سفرهای شهری و به خصوص سفرهای طولانی است. 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید