انواع مانیتور مزدا

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه مزدا

مزدا شرکت خودروسازی ژاپنی است، که در سال ۱۹۲۰ توسط جوجیرو ماتسودا تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهرستان آکای، هیروشیما ی ژاپن قرار دارد. شرکت مزدا در سال ۲۰۱۶ بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو تولید نمود و این شرکت در سال 2018 در جایگاه پانزدهم بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان قرارگرفت.

شرکت مزدا به عنوان تولیدکننده ابزار و ماشین آلات در سال ۱۹۲۰ پایه‌گذاری شد و از سال ۱۹۳۱ به تولید خودرو نیز پرداخت. این شرکت در طول جنگ جهانی دوم برای ارتش ژاپن تولید اسلحه و جنگ‌افزار نمود. اولین اتومبیل دارای چهار چرخ این شرکت با نام مزدا۳۶۰ در سال ۱۹۶۰ وارد بازار شد.

خودرو‌های سواری و وانت‌های مزدا از دهه هفتاد میلادی وارد ایران شدند. مزدا ۹۲۹ کوپه به یکی از خودرو‌های کوچک و پرطرفدار آن زمان تبدیل شد. همچنین وانت‌های مزدا هم از آن زمان تا به حال در ایران مورد بهره‌وری می‌باشند. گروه بهمن از سال ۱۳۳۸ به مونتاژ وانت سه چرخ مزدا با ظرفیت ۲۰۰ کیلوگرم و بعد از آن از سال ۱۳۵۰ به تولید و مونتاژ انواع وانت‌های مزدا شامل مدل‌های ۱۰۰۰ و مدل ۱۶۰۰ مشغول شده است. شرکت خودروسازی مزدا از آن زمان (با نام‌های شرکت خودرو‌سازی مزدا و ایران وانت) به مونتاژ خودرو‌های مزدا ادامه داده و از سال ۱۳۷۸ سواری مزدا۳۲۳F و ۳۲۳SL را تولید کرد. پس از آن با عرضه سواری مزداFL ۳۲۳ تا سال ۱۳۸۶ در پنج تیپ و با موتور ۱۶۰۰ سی‌سی موفق شد فروش خود را گسترش بدهد و خط مونتاژ سواری محبوب مزدا۳ با موتور ۲۰۰۰ سی سی را از شرکت ژاپنی گرفته و آن را در سه تیپ عرضه نماید.


شرکت خلیج کمپانی انواع مانیتور مزدا را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از انواع مانیتور مزدا و انواع دی وی دی فابریک مزدا را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

انواع مانیتور مزدا برند وستر

 

مانیتور فابریک مزدا 3 جدید

مانیتور فابریک مزدا3 جدید و دی وی دی فابریک مزدا3 جدید دارای امکاناتی مانند مانیتور 8 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. شرکت خلیج کمپانی همچنین دی وی دی فابریک مزدا3 جدید لمسی را نیز به بازار عرضه کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک دی وی دی فابریک مزدا مراجعه فرمایید.

 

مانیتور فابریک مزدا قدیم

مانیتور 7 اینچ و پشتیبانی از دوربین جلو و عقب از جمله مشخصات منحصر به فرد مانیتور فابریک مزدا قدیم و دی وی دی فابریک مزدا قدیم محسوب می شود. شرکت خلیج کمپانی همچنین دی وی دی فابریک مزدا 3 قدیم و مانیتور فابریک مزدا 3 قدیم را نیز به بازار عرضه کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر ازلینک مانیتور فابریک مزدا برند وستردیدن فرمایید.

 

انواع مانیتور مزدا برند اسمارتک

 

مانیتور فابریک مزدا3 جدید

مانیتور 10 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz و سیستم عامل اندروید ۶ از امکانات ویژه مانیتور فابریک مزدا3 جدید و دی وی دی فابریک مزدا3 جدید محسوب می باشد. برای دریافت جزییات بیشتر به لینک مانیتور فابریک مزدا برند اسمارتک مراجعه کنید.

 

مانیتور فابریک مزدا3 قدیم

مانیتور فابریک مزدا3 قدیم و دی وی دی فابریک مزدا3 قدیم دارای ویژگیهای منحصربه فردی از جمله مانیتور 10 اینچ، حافظه جانبی (رم) ۱ گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت، پشتیبانی از میرور لینک ( سیستم ایفون و اندروید) و وضوح تصویر p 1080 می باشد. با مراجعه به لینک دی وی دی فابریک مزدا برند اسمارتک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید