انواع مانیتور سایپا

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400 - 0 نظر

معرفی و تاریخچه سایپا

سایپا یکی از دو خودروساز بزرگ ایران است که در کنار ایران خودرو بیشترین سهم بازار ایران رادر دست دارد. سایپا 131، 111، 132، تیبا و ساینا برخی از خودروهای تولیدی این شرکت است. در اوایل دهه۴۰، شرکتی به نام شرکت ایرانی تولید اتومبیل سیتروئن ایران کار خود را با سرمایه اولیه تنها ۱۶ میلیون تومان آغاز کرد که اگر به نرخ روز حساب کنیم قطعا رقم قابل توجه ای خواهد شد. تاریخ دقیق آغاز کار سایپا سال ۱۳۴۶ بود اما تصمیم اولیه ایجاد آن در سال ۱۳۴۴ گرفته شد و در نهایت سال ۱۳۴۶ پروژه نهایی شد و به عنوان یک شرکت خودروساز فعالیت خود را آغاز کرد. در دهه ۷۰ بود که سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تنها مالک ۳۵ درصد سهام سایپا شده و باقی آن در بورس تهران به فروش می رسد. در حال حاضر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت ستاره تابان، شرکت توسعه سرمایه رادین، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شرکت تجارت تابان، گروه صنعتی رنا از جمله سهام داران شرکت سایپا به شمار می آیند. اگرچه تاسیس و تاریخچه شرکت سایپا به پیش از انقلاب باز می گردد ولی در صنعت خودروسازی ما به عنوان یک شرکت بزرگ خودروسازی محسوب می شود و تاکنون سعی کرده به تولید محصولاتی بپردازد که در نوع خود قابل توجه و بی نظیر هستند. شرکت سایپا با برندهای بزرگی از جمله سیتروئن، کیا، رنو، نیسان، چانگان و برلیانس در جهان همکاری دارد.

 

انواع مانیتور سایپا

 

برلیانس

برلیانس یک شرکت تازه نوپا و خصوصی چینی است که در سال 1991 تاسیس شده است. برلیانس در ایران توسط شرکت سایپا در محصولات مختلفی مانند برلیانس H330 یا برلیانس H220 عرضه می شود. برلیانس H330 نمونه‌ی ارتقاءیافته‌ی برلیانس FSV است. این خودرو در سال ۲۰۱۳ توسط برلیانس رونمایی شد و به فروش خوبی دست یافت که شامل ۲۵ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۳ و ۵۳ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۴ است.

شرکت خلیج کمپانی مانیتور فابریک برلیانس را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 

* مانیتور فابریک برلیانس اچ 330-320 

 

 

مانیتور فابریک برلیانس اچ 330-320  برند وستر در دو سایز 7 و 11 اینچ و دارای پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz، سیستم عامل اندروید ۶ و ... می باشد.

 

 

 

مانیتور فابریک برلیانس 330-320 فول تاچ برند اسمارتک دارای امکانات منحصربه فرد مانیتور 10 اینچ ، بلوتوث ورژن 4  با قابلیت نمایش نام و تلفن مخاطبین و پخش موزیک، A2DP   با کیفیت فوق العاده و  وای فای داخلی 3G و ... است.

برای اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک برلیانس برند وستر و مانیتور فابریک برلیانس برند اسمارتک مراجعه کنید.

 

*مانیتور فابریک برلیانس اچ220 :

 

 

مانیتور فابریک برلیانس اچ220  برند وستر دارای امکانات ویژه ای مانند مانیتور 7 اینچ، حافظه جانبی (رم)  ۲ گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت و امکان ارتقا با SD Card تا ۲۵۶ گیگابایت و ... می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک مانیتور فابریک برلیانس اچ220 برند وستر مراجعه فرمایید.

 

پراید

 

بیشتر از ۲۰ سال است که پراید در مدل‌های مختلف در ایران تولید می شود. پراید بعد از پیکان از قدیمی‌ترین خودروهای بازار ایران است که هنوز تولید آن ادامه دارد. شرکت سایپا با ایجاد زنجیره‌ای از قطعه سازان فنی در گروه سایپا و با حمایت از قطعه سازان بخش خصوصی سعی در ساخت داخل نمودن خودروی پراید نمود و آن را با نام‌های نسیم (پراید هاچ بک)، صبا (پراید سدان) و سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۴۱ و وانت پراید (سایپا ۱۵۱) در ایران عرضه کرد. شرکت خلیج کمپانی مانیتور فابریک پراید و دی وی دی فابریک پراید را با برند وستر به بازار عرضه می کند.

شرکت خلیج کمپانی مانیتور فابریک پراید را با برند وستر به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 

*دی وی دی فابریک تیبا :

 

 

مانیتور فابریک تیبا برند وستر دارای ویژگیهایی شامل مانیتور 7 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHzو ... است که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک تیبا وستر مراجعه کنید.

 

*دی وی دی فابریک پراید 111

 

دی وی دی فابریک پراید 111

دی وی دی فابریک پراید111 برند وستر دارای امکاناتی چون مانیتور 7 اینچ، قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون، پشتیبانی از دوربین جلو و عقب و ... است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک پراید 111 وستر مراجعه کنید.

 

*دی وی دی فابریک پراید 131

 

دی وی دی فابریک پراید 131

پنل ال سی دی TFT ، مانیتور 7 اینچ و تاچ اسکرین منحصر به فرد G+G حرارتی با قابلیت دریافت چند تماس در لحظه از امکانات ویژه دی وی دی فابریک پراید 131 برند وستر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک پراید131 وستر مراجعه کنید.

 

آریو

 

آریو  z300محصول چینی سایپا، در دو تیپ دنده دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود که تفاوت‌هایی در فضای داخلی دارند. نمونه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک، از آپشن‌های بیشتری بهره‌مند است و طبیعتا، با وجود نمایشگر ۷ اینچی و تجهیزات مرتبط با آن، جلوه‌ی بهتری در مقایسه با مدل دنده دستی دارد. علاوه بر این، قطعاتی از پلاستیک با طرح چوب، در نسخه‌ی گران‌تر وجود دارد که تاحدودی زیبایی آریو را افزایش می‌دهد. ابعاد آریو z300، شامل طول ۴۵۶۵ میلی‌متر با عرض ۱۷۶۶ میلی‌متر و ارتفاع ۱۴۸۶ میلی‌متر است که با فاصله محورهای ۲۷۰۰ میلی‌متر ارائه می‌شود .

شرکت خلیج کمپانی دی وی دی فابریک آریو  وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 

*مانیتور فابریک آریو z300 برند وستر

 

مانیتور فابریک آریو 300 z

مانیتور 7 اینچ و سیستم عامل اندروید ۶ از امکانات منحصربه فرد مانیتور فابریک آریو z300 می باشد. برای اطلاعات بیشتر ازلینک مانیتور فابریک آریو z300 برند وستر دیدن فرمایید.

 

* مانیتور فابریک لمسی آریو z300 برند وستر

 

مانیتور فابریک آریو 300 z لمسی

مانیتور فابریک لمسی آریو z300 دارای امکاناتی مانند مانیتور 10 اینچ و پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از لینک مانیتور فابریک لمسی آریو z300 برند وستر دیدن فرمایید.

 

* مانیتور فابریک آریو z300 فول تاچ برند اسمارتک

 

مانیتور فابریک z300 فول تاچ برند اسمارتک

مانیتور فابریک آریو z300 فول تاچ دارای مانیتور 10 اینچ و پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از لینک مانیتور فابریک آریو z300 فول تاچ برند اسمارتک مراجعه کنید.

 

چانگان

 

چانگان خودروساز چینی است که در سال 2010 توانست با تولید بیش از 2 میلیون خودرو به چهارمین خودروساز چین تبدیل شود. چانگان در ایران با شرکت سایپا همکاری می کند و خودروهایی نظیر چانگان CS35 و چانگان ایدو را به ایران آورده است. چانگان CS35 دومین خودروی شاسی بلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات سایپا قرار گرفته است که از سال ۱۳۹۴ در ایران توسط این شرکت مونتاژ می‌شود.

شرکت خلیج کمپانی دی وی دی فابریک چانگان وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 

* مانیتور فابریک چانگان CS35برند وستر

 

مانیتور فابریک چانگان cs35

مانیتور فابریک چانگان CS35 دارای مانیتور فابریک در دو سایز 7 و 10 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک چانگان CS35مراجعه کنید.

 

* مانیتور فابریک چانگان ایدو برند وستر

 

مانیتور فابریک چانگان ایدو

مانیتور 10 اینچ، وضوح تصویر p 1080 ، پشتیبانی از درگاه    OBDخودرو و TPMS  از طریق بلوتوث و قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون از امکانات ویژه مانیتور فابریک چانگان ایدو برند وستر می باشد. اطلاعات بیشتر در لینک مانیتور فابریک چانگان ایدو در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

* مانیتور فابریک چانگان CS35برند اسمارتک

 

مانیتور فابریک چانگان cs35 برند اسمارتک

مانیتور فابریک چانگان CS35برند اسمارتک دارای مشخصات منحصربه فرد مانیتور 10 اینچ، پنل ال سی دی TFT، تاچ اسکرین منحصر به فرد G+G حرارتی با قابلست دریافت چند تماس در لحظه است. برای اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک چانگان CS35 برند اسمارتک مراجعه کنید.

 

 کیا

 

یکی از شرکت های موفق خودرو سازی کره ای شرکت کیا می باشد که در توانسته است رقابت خوبی را با خودرو ساز های آلمانی بدست آورد. این شرکت که در 1924 تاسیس شد یکی از پر سابقه ترین شرکت ها می باشد که امروزه محصولات کیا از محبوبیت خاصی برخوردار است. این شرکت با کسب پیشرفت های فراوان در حال حاضر نمایندگی دارای 8 کارخانه تولیدی درکشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی می باشد. همکاری کیا و نیسان در کنار سایپا در سال های آینده منجر به رشد و ایجاد طراح های نوین خواهد شد، که فرایند خوبی را در صنعت خودرو سازی کشور ایجاد خواهد کرد.

شرکت خلیج کمپانی دی وی دی فابریک کیا را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه با نمونه ای از انواع مانیتور فابریک کیا آشنا می شوید.

 

*مانیتور فابریک کیا سری برند وستر

 

مانیتور فابریک کیا سری برند وستر

مانیتور فابریک کیا سری برند وستر دارای امکانات ویژه ای مانند مانیتور 7 اینچ، قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون وپشتیبانی از دوربین جلو و عقب می باشد. با مراجعه به لینک مانیتور فابریک کیا سری وستر می توانید با امکانات بیشتر این مانیتور آشنا شوید.

 

*مانیتور فابریک سراتو سایپا برند اسمارتک

 

مانیتور فابریک سراتو سایپا

مانیتور 10 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz و سیستم عامل اندروید ۶ از مشخصات مانیتور فابریک سراتو سایپا است. برای اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک سراتو سایپا برند اسمارتک مراجعه کنید.

 

 رنو

رنو در سال 1899 در فرانسه تاسیس شد و تا بحال توانسته به بیش از 118 کشور دنیا محصولات خود را صادر کند.  رنو در سال 2013 هفتمین خودروساز جهان نام گرفت و در ادامه با همکاری نیسان توانست خود را به رتبه چهارمین خودروساز دنیا ارتقاء دهد. رنو در ایران از طریق شرکت رنو پارس فعالیت دارد و محصولاتی را در خط تولید سایپا مونتاژ می کند.

شرکت خلیج کمپانی دی وی دی فابریک رنو را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. در ادامه با نمونه ای از انواع مانیتور فابریک رنو وستر  آشنا می شوید.

 

*مانیتور فابریک رنو ساندرو برند وستر

 

مانیتور فابریک رنو ساندرو وستر

مانیتور فابریک رنو ساندرو وستر دارای مانیتور 10 اینچ، پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ می باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک رنو ساندرو برند وستر مراجعه کنید.

 

*مانیتور فابریک رنو داستر – سیمبل برند اسمارتک

 

مانیتور فابریک رنو داستر - سیمبل برند اسمارتک

مانیتور 9 اینچ ، پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz و سیستم عامل اندروید ۶ از مشخصات مهم مانیتور فابریک رنو داستر – سیمبل برند اسمارتک به شمار می رود. برای اطلاعات بیشتر به لینک مانیتور فابریک رنو داستر – سیمبل برند اسمارتک مراجعه کنید.

 

 


نظرات (0 نظر)


(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.)
ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید